myprincess1 benim bebeğim 2 ay 9 günlük çorba gibi uykusu ama şunu demeye geldim doktorumuz bebeklerin gece 3 kadar falan derin uyuduğunu (rem uykusu oluyormuş) sonrasında hafif uykuya geçtiğini bu sebepten de bağırsak ve vücut hareketlerini daha çok hissettiğini söyledi, o saatlerden sonra olan uyanmalar mızmızlıklar bu sebeptenmiş. 🌸