İki çocuğum var. Oğlum 7 yaşında 15 ay emzirdim. Azdı sütüm. Şimdide 3 aylık bebeğim var. 3. Ayda adet gördüm 30luk çıkıyordu sütüm şimdi 5cc anca çıkıyor. Laktalax, bestlak, stilltea, promalt, hoşaf, dut çayı, soğan, sağma, … Yani aklınıza gelebilecek her yöntemi denedim artmadı. Sorum şu memeden kessem mi memede de çok kavga ediyor gelmiyor diye yoksa zorla 5 te gelse emzirmeli miyim?