Bende delırıcem artık bı cocuk 3 te uyanıp 6 ya kdr emmek ıstermı uyumazmı ya 10 bucuk aylık ama ömrümden 100 sene gıtmş gibi o cıldırırken resmen hayatımı sorguluyorum . Hele emzırmk tam bı ezıyete dönüştü goguslerımı çimdikliyo yara içindeyim elini tutunca baslıyo aglamaya bırakınca çümdiklemesi çiğerimi söküyo resmen kacıp gıtmek ıstıyorum 😔