Bunu bebegimle hastaneden geldigimiz gun annem de kv de soylemisti. Hatta kv demisti ki KOLTUK ALTINI FALAN OVARIZ TUZLA tabii benim yanimda demedi ama ben duydum. Hemen esimi yolladim yanlarına tuz falan istemiyorum diye. Boyle bisey tabii ki olmadi ama gecenlerde kv dedi ki biz suyuna tuz koymustuk. Ee tamam ben de koyuyorum bi cimdik bisey olmaz ondan dedim. Bana dedi ki YOK BİZ Bİ AVUC KOYDUK oha dedim bana haber vermeden is yapmayin bi daha. Meger tam tersiymis 🤦🏻♀️ kendisi elinde bir avuc tuzla gelirken annem engel olmus bi kasik yeter diye. Rezillik yani baska sey degil. Neyse. Tuzlu su deyince oyle tursu kurar gibi tuzlu degil tabii ama ben de banyo yaptirdigim suya minicik koyuyorum. Yani saymaya kalksan taneleri sayilir o kadar az. Tuzlu su manevi olarak iyi geliyor diye dusunuyorum kendim de aklima geldikce banyoda cikmadan dokerim