Selamlar bende uzun süredir makatımda yırtık var kabızım hep zorladıkça geçmiyor sanırım bide et parçası oldu ıkınmaktan gerçekten acı yanma ağrı her şey var 3 ay boyunca geçen ilk defa kendiöi iyi hissetmişyim ve geçti sanmıştım ama o akşam zorladım gene aynı acı yanmayı hissettim çünkü kabızım gerçekten geçmiyor kabızlığım makat çatlapı yaşamış varsa nasıl geçirdiğini falan yazabilir mi çok zor bir hastalık ya aslında kabız kalmamak çözüm ama ben kabız oluyorum nedense