Arkadaşlar bazı sorunlardan ötürü Dvitamine geç başladık yaklaşık iki hafta oldu. O günden beri kızımın kakası sulu bayağı. Günde bir kez kaka yapıyordu. Bugün ise iki tanesi az 2tame de fazla olacak şekilde toplam 4defa sıvı kaka yaptı sizce ishal mi ?