aysegul_cly Benimki pazartesi 6 aylık olucak pipetli sulukla alıştırmak istiyorum sizce icermi nasıl alistirmaliyim sizler neyle icirdiniz nasıl alistirdiniz
Elfgrn aysegul_cly biberonla Alıştırdım ne yaparsam yapayım su tüketmiyordu biberonla oynaya oynaya yavaş yavaş içmeye başladı sonradan suluk aldım onunla da oynaya oynaya tamamen alıştı.
gzplt Pipetli suluklarla içmedi benşm bebeğim Philips aventin aldım damlatıyor ama çantada falan içi boş taşıyorum pet şişeyle su koyuyorum vereceğim zaman ona döküp veriyorum baya seve seve içiyor 🤷♀️
aysebb aysegul_cly Nuk un biberon ucu gibi ucu olan alıştırma bardağıyla içmeye başlamıştı. 9 aylıkkende pipetliye geçmiştik sorun olmamıştı ikisinde de
aysegul_cly araskusum bende deneyecem bakalım icmezse biberonla denerim bikere de ben şuan kaşıkla veriyorum içmiyo yani
annesinintatlisi İlk zamanlar biberonla içti sonra pipetle içmeye alıştırmaya çalıştım olmadı. 13 aylık direkt bardaktan içiyor
Ayseee12_ aysegul_cly biz alistirma bardagi aldik ilk ondan icemedi sonra munckin suluk aldik pipetli ondan dirwk icti 7. Aydan beri kendi icer suyunu
Elfgrn aysegul_cly Alışır benim ki de ondandı, ilk bilmediği için içemez ama oynayarak Alışır kızım öyle alışmıştı. Munchkin markaydi akıtma da yapmıyordh
aysebb aysegul_cly Hayır hiç almamıştı biberon. 6 aylıkken direk pipetliyi kavrayabilen bebek var mı bilmiyorumda ben 9 aylıkken geçirdim ona
aysegul_cly Elfgrn bugün biberonla verdim icecem diye uğraşıyo ama akitiyo üstünü isladi hep o yüzden aldım suluk aliicam.pipetli bakalim