feyzanuur internetekileri gördüğümde bende çok üzülmüştüm ama o internetteki yazanlar değerleri çok yüksek olanlar 20 üstü ve ilaca başlamamış olanlar için diye duymuştum , bebeğim bu süreçte gayet güzel boyu uzadı kilo aldı herhangi bir sorun olmadı dediğim gibi hafif düzeyde alınıyor ilaç günlük bizim ilaca başladıktan sonra 2.5 oldu değer bu da normal aralıkta demek 3 ayda 1 kan verilip değere bakılıyor hiç korkmayın evet insan evladı için her şeye endişe ediyor ama hiç olmazsa tedavisi olan bir durum buna bile şükretmeliyiz