ummukerem Kızlar oğlumun pipisini ucunda su toplayan bi şişlik var doktor sünnet önerdi. 32 günlük şuan. Siz yenidoğan döneminde neler yaşadınız? Ne kadar sürede iyileşti? Ücret ne kadar ödediniz?
Gokturkmom ummukerem yenidoğan döneminde yaptırmadım ama 72 günlükken yaptırdım bende.Çok kolay atlattık 2saat ağrısı oldu sadece sonra sünnet olmamış gibiydi☺️ pansumanını doktor kontrolünde bıraktık.Biz özel bi klinikte yaptırdık 11.000tlydi
Efeemoom ummukerem kesinlikle yaptırın 40i çıktıktan sonra o kadar rahat geçiyor ki hemen toparlıyor oglum 40 gunlukken yaptırdım iyiki de öyle oldu büyüdükçe çok daha zor özellikle hareketlenince
uykusuzanne872 ummukerem 42 günlükken özel klinikte yaptırdık şuan 4. Gündeyiz iyileşme süresindeyiz. Doktorumuz yeni doğan sürecinde rahat edeceğimizi belirtti ona güvenerek yaptırdık. Büyükken yaptırmaktan daha mantıklıdır diye düşünüyorum. 7.500₺ ücret ödedik.
esar3142561 ummukerem bizde 2 gun önce yaptırdık 2 ay 20 günlükken yani evde yaptırdık keşke daha erken yaptırsaydık ici bildigin mayasır olmus bembeyazdı
Gokturkmom ummukerem şuan oğlum 4aylık oldu. Antalya’da yaptırdım .Pansumanı hep kendim yaptım ilk pansumanı doktor yapmam gerektiği şekilde göstermişti.
ummukerem Gokturkmom anladım çok teşekkür ederim 🥰 bize 18 dediler istanbulda da piyasasını merak ettim
Gokturkmom ummukerem bizim doktorumuzda 90 gün üstü olursa o fiyat bile farklıydı öyle olursa 16700 dediler
Gokturkmom ummukerem Benden sonra yükselmiş bile olabilir :) fiyatlar bu şekilde ama erken yaptırmak kesinlikle çok iyi bizde de sorun varmış zaten bitiklik iltihap vs hemde bebiş için travma olmuyor 🙈🌼
keremxx Gokturkmom nasıl bir sorun vardı acaba bizim de ucu dar arkası kısa ve aşağı doğruymuş onun için önerdi erkenden