Merhaba 3 aylık bebeğimin kol bacak bacak ve yüzünde bölgesel olarak kabarıklık var doktora sordum atopik dermatit dedi nemlendirici dedi
Öpmeyin dediğim halde eşimin amcaları vs sürekli öpüyor bende her seferinde siliyorum yüzünü ellerini ama dinleyen kim
Bebeğinde atopik dermatit olan varmı neler yapıyorsunuz öpmek bence sorun ama sizin fikrinizi almak istedim nasıl önlem alabilirim