., Kızlar bir ay sonra oğlum 3 yaşına girecek ve şu an aşırı her şeyi atma eyleminde ve ben bundan çok yoruldum genelde dikkat çekmek için yapıyor Nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum bardak fırlatıyor eşyaları fırlatıyor oyuncaklarını fırlatıyor girdiği ortamda herkes onunla ilgilensin istiyor bu durumu yaşayıp sağlıkla atlatanlardan öneri istiyorum