trabzonlumom Sadeturkkahvesi Oğlum 5 yaşında ameliyat ertesi günü karne almaya gitmiştik okula. Zor ve ağrılı bi ameliyat değil
Irmakk1 Sadeturkkahvesi ya kızlar duyuyorum hep geniz eti olan çocuklar ameliyat oluyor. Benim oğlumda da var ama benim doktorum ameliyat önermiyor ilaç tedavisiyle ilerliyoruz. Sizin geniz eti yüzde kaç buyuklugundeydi doktorlar hemen ameliyat mı önerdi yada öncesinde ilaç tedavisi falan gördünüz mü? Bu arada doktorum çok iyi ve güvenilir bir doktordur o yüzde baska doktorlara götürmüyorum
trabzonlumom Sadeturkkahvesi bademcik ameliyatı biraz daha zor dediğim gibi kızımda aynı şekilde oldu sağ kulağına tüp takıldı rahat geçirdik biz endişe etmeyin
Gzdturk Benim oğlumda 5 yasındayken oldu. Birde ek olarak bademcikleri küçültülmüştü o yüzden 1-2 gün yemek yerken boğazı acımıstı. Ben 1 hafta önlem amaçlı okula göndermemiştim. Sonrası sıkıntısız ilerledi
Sadeturkkahvesi ecemine aslında sorun kulaklarında sürekli sıvı birikiyo ve akıyo Tüp takılırkende geniz etide temizleniyormuş
trabzonlumom Irmakk1 önce alerji ilacı verip tedavi etmeye çalışıyorlar eğer geçmezse ve çocuğa ciddi sağlık problemleri oluştuturuyorsa ameliyat ediyorlar örneğin kulakta sıvı birikimi sürekli iltihapa dönüşüyor buda işitme kaybına neden oluyor
nazlik trabzonlumom peki dışarıdan görünen bişey mi bu tüp dikkat çekip akran zorbalığına sebebp olur mu
trabzonlumom nazlik hayır hayır kesinlikle gözükmüyor. Düşünün ki sadece doktor hastaneye gidince kulağına cihazla bakınca gözüküyor dıştan kesik felan olmuyor