Sevgili anneler;
Oğlum 20 aylık iki kelime ile oluşan cümle kuramıyor.Tekli kelimeleri var,konuşma yapıyorum anlatarak olsun,tanıtarak olsun,ses çıkartarak olsun işine gelirse ancak tekrarını yapıyor.Her şeyin zamanında olacağını biliyorum ama konuşanlar da var.Aklım takılıyor.Oyun grubuna götürmeyi düşünüyorum öneriniz var mı yada siz neler yapıyorsunuz?