16 günlük bebeğimde gaz problemi var. Beslenirken karnı bağırsakları sürekli gurulduyor, alt gazını çıkartmakta zorlanıyor, uykuya dalamıyor. Bu durumda tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Kendi yediklerimden etkilenir mi ne yemeli ne yememeliyim bilemiyorum