defnes32 ben taburede oturup hallediyordum jiletle. Ağdaya bir türlü cesaret edemedim. Keşke ilk aylarımda gidip bir yer belirleyip alıştırsaydım kendimi dedim. Çünkü eli hafif düzgün ağda yapan birini bulmakta dert. Ama doğuma kadar taburede bir şekilde hallettim. Bu Venüs jiletler kesik yapmıyor yumuşak, alanı görmesemde korkmuyordum