kmrn Kızlar bebeğim bugün 30 günlük oldu be aşırı ıkınma problemi var gaz yaparken tuvaletlerini yaparken yatarken herseyde ıkınıyor normal mi yaşayan var mı aranızda .?
yavrukurt_ kmrn benim bebeğim de öyleydi hatta kıpkırmızı oluyordu, araştırmıştım o dönemler biraz ve bebeklerde gelişim sürecinde olabiliyormuş sonradan da geçti zaten. Sadece o süreçte ıkınmasını rahatlatacak tutuş ve masajlar yapıyordum.
eceayca Valla benim bebeğim 77 günlük hala ıkınıyor sürekli ses çıkıyor bağırsakalrının gelişim sürecinde olması nedenşylr olduğunu söyledi doktorumuz normalmiş yani sanırım ek gıda dönemine girene kadar bu şekilde ilerleyecek 😭