Kızlar bebeğim 25 günlük canı istediği zaman çok güzel emiyor ama çoğunlukla sütümü sağıp biberon ile besliyorum. Hastane tipi sağma makinesi kullanıyorum ama piyasadaki sağma makineleri aynı işlevi görür mü emin olamıyorum. Aranızda böyle bir durumu deneyimleyen var mı ? Önerilerinizi yazar mısınız? Tamamen beni emsin istiyorum ama ağlama krizlerine giriyor. Şimdi ilk başa göre çok daha iyiyiz meme konusunda ama bana da travma oldu sanırım emzirmek 😔