3,5 yaşındaki oğlum beni hiç dinlemiyor.babası ne derse yapıyor ya da bi şekilde ikna ediyo. Ama ben hiçbir şey yaptıramıyorum ve bu beni artık yoruyor mental olarak iyi değilim. Ben bu çocuğa hiç kıyamadım sabahın köründe parklara da götürdüm her gün parka götürürüm üşenmem canı ne istiyorsa yapar işten gelirim okuldan alırım yorgun bile olsam parkı istiyor diye parka sokarım aklınıza gelebilecek bütün nazını niyazını çekerim yeter ki mutlu olsun diye hiç kıyamam. Ama artık bugün canıma tak etti. Tırnakları uzadı keseyim diyorum hayır istemiyorum diyor banyoya sokayım hayır diyor dişlerini fırçalayayım diyorum hayır diyor hiçbir şekilde kişisel bakımını yaptırmıyor. Babası ikna edip kesiyor bi keilde tırnaklarını ben ikna edemiyorum. Uykusu olmasına rağmen öğlen uyutayım dedim ayağımdan kaçıyor uyumuyor o kdr sinirlendim ki babası olsa beş dk da uyuyurdu. Artık yorgunluktan çıldırdım sabahtan beri istekleriyle uğraşıyorum beş dk yalnız oynamaz sürekli bişeyler ister. Bende bağırdım artık. Yeter dedim. Senin bana gazerin ney dedim. Baban gibi mi olayım artık dedim. Babası taviz vermez benim kdr ilgilenmez. Ama oturmuş ben kızınca baba baba baba baba diye ağlıyor allahım delireceğim. İlgilenen benim gözünün içine bakan benim her şeyini dert edinen benim, ama babasını benim önüme koyuyor ve hiçbir sözümü geçiremiyorum. Neden sizce çocuğum böyle. Nerede hata yapıyorum.