_aselnaz_ Merhaba Konya’da İkinci kez anne olacağım bu zamana kadar Medova Hastanesi’ne gidiyordum muayene için ama doğum ücretleri çok pahalı o yüzden devlete yönelmek istiyorum gittiğiniz doğum yaptığınız doktor var mı memnun kaldığınız bana önerir misiniz
bittercikolata__ _aselnaz_ Şehir hastanesinde 2. Kızıma hep oraya gittim Orhan Kılınç var Allah bin kere razı olsun kime onerdiysem memnun. Normal doğum olduğu için girmedi kendisi ama ebeleri falan çok iyi ben bu kadar kolay doğuracağımı bilmiyordum. Birde kuzenimin eşide ona gitti o sezeryanla doğum yaptı doğumuna da dediğim doktorumuz girmiş çok memnun kaldi
_aselnaz_ bittercikolata__ Evet özel değil devlet hastanesi önerisi arıyorum imkanım olsa medovadaki doktorum ile devam ederim
bittercikolata__ _aselnaz_ ay hiç korkma vaka benim MaşaAllah diyim çok kolay oldu ilkinde 15 temmuzda yaptım toplam 20 dikisim vardı perişandım korkumdan 5 sene bekledim ama bu doğumum hamd olsun çok kolaydı içte 2 dikiş ile kurtuldum ve kendi sancimla oldu çok şükür gayet sakin git birde sürekli inşirah oku çok faydası oluyor.
_aselnaz_ bittercikolata__ yok henüz yapmadım ilk doğumu kastetmiştim temmuz sonu doğum olacak inşallah