Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık aşırı gazlı bir bebek laktaz emilimide yok o yüzden relactaz kullanıyoruz baya iyi geliyor . Ama fark ettim ki probiyotik ve gaz damlasını verince çocuk hep ıkınıyor karnı gurulduyor , gaz çıkarmaya çalışıyor uyurken uykusundan uyanıyor ıkınmaktan , 3 gündğr ikisinide vermeyi kestim bi anda düzeldi kendi kendine gaz çıkarabiliyor ıkınmaları bile çok azaldı 4-5 saat kesintisiz uyuyor ıkınmadan böyle bi deneyim yaşayan var mı ?