bayraktarkkubra yakın zamanda bende taşınacağım. Ama benim bu 3 cü ☺ ben bir odayı toparlayıp bütün kolileri oraya koyuyorum. Perdeleri yıkayıp götürüyorum öbür türlü çok zor oluyor. Askıda kıyafetleri takma yerinden lastikleyip büyük çuvala geçiriyorum gidince direkt askıya takıyorum. Raftaki kıyafetleri koliye koyuyorum eşimin benim çocuklarin olarak ayırıp isim yazıyorum. Nevresiim, havlu çeyiz vs onlaarı hurçta olduğu için gider gitmez bazaya koyuyorum çok pratik oluyor. Mutfakk bölümünü, erzak, tencere, yemek takımı, bardak, plastik vs gibi ayırıp koliye yazıyorum çok kolaylık oluyor. 7-8 tane büyük çuvala hurç, battaniye gibi şeyleri topluyorum kolaylık oluyor.cam eşyaları patlata sarmak da kolaylık oluyorr üst üste gelldiiğinde bile kırılma olmuyor.