Esoz1110 eşimin iş yerinden tanıdığı vardı, eşini çok sevmiştim iyi kendi halinde cana yakın bi kızdı. Doğum için memlekete gittiğimde eşinin de iş yerinde sıkıntıları olmuş ama geri dönecekmiş onun için çok heyecanlıydı. Bir gün eşim aradı sana bi haber vereceğim diye o pislik kocası Hacer’i bıçaklayarak öldürmüş, 4.5 yaşlarında da bir oğlu vardı onun gözünün önünde olmuş. Hala aklıma geldikçe çok üzülürüm, yattığı yerde huzur bulsun. O şerefisz de ömür boyu ceza almıştır umarım.