eminecan Oğlum 1 aylık karnı bu şekilde kare gibi sizinkiler de böyle mi normal mu bu durum gazını çıkardıktan sonra da bu şekilde acaba başka birşey mi var
eminecan badekuzeyguneyldz bi sıkıntı olmaz değil mi geçti mi daha sonra kaynanam birad korkuttu açıkçası
eminecan sadecoffeee aynn bende o yüzden bu kadar şiş dedim de kaynanam çok ikna olmadı korktum o yüzden
sadecoffeee eminecan kaynanalar sadece konuşur boşver 😅 gazını çıkarsada kolik bebeklerin karnı böyle oluyor
alya2003 eminecan benim kızımda bir aylık bu şekilde oluyor karnı yatınca kurbağa diyorum ben ona normal 😂😂