Prensessannesi35 Kuzey-41 bence su icir canim emzirdigim halde gunde 1-2 cay kasigi su veriyordum mama dedikleri gibi susatir
merve86 Kuzey-41 doktorum verme demişti ama ben veriyorum ben hem meme hem mama veriyorum ona ragmen su veriyorum ama az su veriyorum kabız oluyor vermesem birde seviyor su içince:)
Gulfem07 Kuzey-41 ver ver fec bile kalmışsın ben oğluma 20 günlükken vermeye başladım çay kasiginfa 2 3 kasik şimdi 1 ay 7 günlük biberona koyuyorum ne kadar içecekse içiyor pek sevmedi suyun tadını çıkarın 😁
Ectu Kuzey-41 Mamayla beslenen bebeğe su verilir. Emse gerekmez anne sütünden karşılar ama şuan bir yerden karşılayamıyor
Cicekimftm Kuzey-41 yani suyun zararı olmazki,ben hep verdim anne sütü aldığı halde. Bir şırınga kadar veriyorum 10 ml.gün içinde
GizemDmlSak Kuzey-41 bisey olcagini sanmiyorum cogu anne vetmiyor zaten ama verin idrari falan hem kokulu hem sari olur susuz kalinca ben ordan takip ediyodum
Tazemom Kuzey-41 sudan zarar gelmez korkma mama sonraları ver birkaç kaşık içsin. Suyu karnını gereksiz yere doldurup emmeyi bırakmaması için yasaklıyorlar başka sebebi yok ama mama alan bebekler içmeli mamalar şekerli
Alya_sare Kuzey-41 benm kızım 5aylık sadece anne sütü alıyor ama ben günde bir sefer veriyorm yinede 1 2 cay kasıgı suyun ne zararı olackki 1bardak içirmiyorz sonucta