Bunları yiyen benle başka hiç bişey yemiyor. Benim bebeğim de kayınvalideme gidince ortalıkta hep börek kurabiye bişeyler buluyor onlar var diye yediğini de yemiyor. Açlık süresini arttırıp içine kıyma sebze katarak yoğun kıvamlı yani kaşıktan dökülmeyecek kadar yoğun çorbalar yapın. Sizinle sofrada otursun oyanaya oynaya alışır da yer. Zaten o ayda ki bir bebek çok da bişey yemiyor kilosu da iyiyse canınızı sıkmayın