İyi geceler hanımlar. Doktorumuz menenjit aşısını bir yaş aşısından bir ay sonra tek doz vuralım demişti. Bexsero olanı önermişti. Sağlık ocağında ki hemşire tek doz vurulacaksa nimenrix vurulmalı diyor. Bazen burada ikisini de vurduranları okuyorum. Kafam acayip karıştı. Tecrübeli biri yardım edebilir mi?