Kızlar bebeğim 3 aylık. Doğduğundan beridir yazıyorum zaten sürekli ağlayan, cadı saatleri olan bir bebek. Uyuyor gündüzleri 40 dakika 1 saat (oda sallanarak) uyanıyo maksimum 20 dakika ağlamadan duruyo. Ağlamaya başladığında hemen uyutuyorum ( uyuyoda ) sürekli böyle 20 dakika uyanıksa 1 saat uyuyo. Yenidoğanda tamam normal bir durum ama 3 aylık bir bebekte normal gelmiyo bana. Sürekli uyutuyoruz. Çünkü uyumadığı sürece ağlıyo. Mama konusunda ise hala 60 ccyi zor bitiriyo. Ya neden bu kadar zor bir bebek. Hamileliğim çokta güzel geçti niye böyle oldu? Ben mi hata yapıyorum diye düşünmekten kendi kendimi yedim