Kızlar bebeğim normalde yiyiordu yani aşırı iştahlı değildi ama ne versem yiyordu ama şu 2 haftadır yok yemiyo.2 ay önce havale geçirdi 10 gün hastanede kaldık k zaman bile iştahı azalmadı ama şimdi ne yapsam yemiyo,sevdiği şeyleri bile yemiyoe.Normalde kahvaltıda 4 tane pankek yerdi mesela şimdş alıyo agzına 1-2 ısıruo sonra tükürüyo her şeyi.Mama da öyle uyku zamanı veriyorum gün icinde vermiyorum cok.Dişten mi neyden bilmiyorum ama cok canım sıkılıyor 10 kilo doktor normal dedi ama zayıflsdı yani normalde daha kiloluydu.Kilolu olmasınıda geçtim yemeyeceği için bağışıklıgı düşücek diye korkuyorum.Benim gibi bu durumu yaşayan var mı.