Melike2023 alıştı artık biraz zorlar ama belki benden daha iyi cevap verebileecek biri çıkar . Benim fikrim iki üç gün ağlar ağlar durur tekrar yerinde uyur. Hani nasıl sütten kestiğimizde ağlayıp gece süt istiyorlarsa biz ağlasın ama vermicez kafasında olup başarabiliyorsak biraz zor olacak ama bi iki akşam öyle ağlasın ama onu aranıza almayın. Yada başka odada uyutup beşiğine getirin zorlar gibi başka çare varmı bilemedim