ironii 3kedili2bebekli merhaba nasıl oluyor sistemi kısaca anlatırmısınız dolapmı daha çok komisyon alıyor trendyolmu acaba
3kedili2bebekli ironii Trendyol daha çok komisyon alıyor ama satisi daha fazla tam olarak ne merak ediyorsunuz acaba yardımcı olayim
ironii 3kedili2bebekli yurtdışından alıp satmak istiyorum ama eğer tutmazsa istediğim zaman kapatabiliyormuyum acaba
3kedili2bebekli ironii evet kapatabiliyorsunuz ama masraflı olur şirket açılışı yapmanız gerekiyor çünkü
ironii 3kedili2bebekli peki kategori olarak mağazada hem takı hem çocuk eşyası karışık satılabiliyormu