Hanımlar kaç aydır göğüs ağrısı psikolojik ruhsal etmenlerle uğraşıyorum yani ay da bir kez ya da iki kez geliyo ağrı akıl olarak bisey olacak korkusu ruhum daralıyor kaç kez acile gittim kalp krizi korkusuyla bisey çıkmiyo normal mi bu sol tarafın ağrıtmasi uyuşma olması artık psikiyatriye gitmem gerekiyor yoruldum ruhen 😞