minikbebe2 alerji mamaları genel olarak iğrenç tat ve koku da malesef. Bizde aptamil pregomin kullanmıştık,doktoru vanilya şurubu,pekmez vs birşeyler içerisine katabileceğimizi söylemişti bize. Pekmezle denedik fakat daha kötü oldu tadı,cafenin birinden vanilya şurubu aldık mecburen içerisine ilk başta 1 tatlı kaşığına yakın koyduk ve öylelikle içti mamayı yoksa asla içiremedik,3 aylıktı oğlum. Birkaç gün bu şekilde içti ve sonra şurubu koymayı bıraktık tasına biraz olsun alıştığı için içti artık. Şeker diye vermek istemedik ilk başta ama sadece mamayla beslendiği için mecbur onu içmek zorundaydı hiçbir şekilde içiremeyince bu yola başvurduk.