Merhaba bebeğim 33 haftalık doğdu prematüre bebek şu an dokuz ay altı günlük aslında kucağımda ya da yere oturttuğum zaman oturuyor tabi ben tutuyorum ama kendi başına oturamıyor sürekli kendi başına oturttuğun zaman yanına yastıkları koyduğum zaman kendini kaydırıyor oturmak istemiyor araştırdım ve bu bebe yatmaz destek minderi Bunu kullanıp faydasını gören oldu mu acaba ya da oturması için ne yapmalıyım ve bu arada emeklemesi için de ne yapmalıyım?