Merhabalar herkese sosyal yardimlasma vakfının şartlı eğitim yardımı varmış sanırım. Kızım adına başvuru yapılmış ben yapmadım geçen haftalarda bilgielri güncellemek için gelmişlerdi o zaman yapmışlar sanırım da nasıl birşey bu acaba aylık mı veriliyor yoksa iki dönem başı mı veriliyor bilgisi olan var mı acaba