Bebeğim saha 15 günlük yenidoğan çok hareketli normal de meme de tam ağzına alamayınca kızıyor ellerini kollarını sallıyor hatta kızdığın da ama ara da dalıp gidiyor hareketleri yavaşlıyor sadece bir yere odaklanıp bakıyor ilk bebeğim yeni doğan da normal mi bilmiyorum sonra birden aynı hareketli haline bir anda dönüyor korkuyorum bende bir sorun var mı diye bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?