Merhaba arkadaşlar doktor yüzümde gül hastalığı oldugunu söyledi roza krem ve atoderm diye krem vardı 1 senedir kullanıyorum ama hala aynı cildim çok kötü kuru ve kızarık pütür pütür benim gibi olan varmı ne kullandınız iyi gelen birşey vamı bana yazın lütfen cildim çok kaşınıyor ne yapmam gerekiyor