Sebnemdeniz 4.5 aylık kizim var, 4. Ay atagini henuz atlatamadik. Uyku huysuzluk derken simdi de meme reddi basladi. Acaba bunu yasayip bas etmeyi basarmis anneler var mi burada?
Hulya_55 Sebnemdeniz biz hep yaşıyoruz ama pilates topuyla zıplayarak emzirmeyi basariyoruz banyoda dusun altında da güzel emiyor ama devamlı duramiyorum sende pilates topunu deneyebilirsin
Defneannesi_ Sebnemdeniz uyanıkken emmiyordu bende gündüz iki saatte bir uyuyor zaten her uyuduğunda alıp emzirdim , aynı bu şekilde devam ettim. Bir aydan fazla sürdü.Normalde uyanıkken bağırıp ağlayıp emmezdii şimdi yavaş yavaş uyanıkken emiyor ☺️
Sebnemdeniz Hulya_55 Ne kadar zor bir yontemm. Ama cok zorda kalirsam dwneyecehim pilates topunu😊 dus supee fikirmis ama👍
Sebnemdeniz Defneannesi_ ayni yontemi uyguluyorum ben de. Fakat bu kez de uykuyla emmeyi bagdastirip hep memede uyumak isteyebilir diye de korkuyorum. Ama çaresizim, ac kalacagina memede uyumaya alismasi daha iyi diyorum tabi ki.