Tam 15 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Bebeğime tek bakıyorum . Sezeryan kesiğim de sol tarafı sorunsuz kapandı gibi sağ tarafım da dikişin altında parmak şeklinde şişlik var ve kızarıklık var hafif kanamam da oldu hemen acile gittim bir enfeksiyon olmadığını dikişimin açılmadığını söyledi acildeki doktor ama ben hala yatıp kalkerken çok yürüdüğüm de zorlanıyorum sanki oradaki dikiş de daha sivilce sivilce oldu şişti ve hala sertlik şişlik var ne yapmalıyım herkes de mi böyle oluyor ilk doğumum çok korkuyorum