Kızlar yardımcı olur musunuz şaştım kaldım 3.5 aylık olduk 3. Aya giriş yaptığımızda beri kilo hiç almıo kafayı yicem resmen durdı hem emziriyorum hem mama verşyprum zaten iştahı da pek yok ilk zamanalr gbi ama azıcık dahi olsa almamış böyle olanlar var mı aranızda sütüm az olduğu için sma optipro veriyorum mama alımı da zorla içiyo zaten beğenmiyo ama kilo alıyordu şimdi hepten durdu