mom97X Geçen de sordum ama artık o kadar çok mızmız ki yine sormak istedim kızlar 🥲 Alt ve üst şişler uzun zamandır 🥲
Omeraslan mom97X Diş etinde ince beyaz çizgiler varsa patlaması yakındır. Şişlikten pek anlaşılmıyor.
Omeraslan mom97X incecik ip gibi iki tane çizgi olması gerekiyor. Yakın zamanda çıkacağını o şekilde anlarsınız.
miniminisevgilimm Böyle diş eti açılmış gibi çizgi ve beyazlık oluşuyor oğlumunkini atayım mesela dişin çıkacağı yer gözüküyordu ama daha patlamamıştı fotoğrafı çektikten bir kaç gün sonra patladı 
Elvinemine mom97X birinciyi cikardigi zaman hastalanmisdi .bilmedimki hastalikdanmi yoksa disdebmi rahatsiz oldum .bende ikinciyi bekliyorumki masil cikaracak
mom97X Elvinemine bazıları ilk diş çıkınca rahatlıyor sonra çıkanlar ilkteki gibi zor geçmiyor diyor ama bilmiyorum bende
Elvinemine mom97X bazi insanlarda ilk disi nasil cikarsa ilk dort disi oyle cikar diyolar .bazi bebekler hichaber etmeden cikarir bazilarida mizmiz olur😂🤣eline yesil sogan ver dis etine cok iyi geliyormuş
Elvinemine mom97X benimkizda dis kaşilayici olur ya onlari hoslamadi salatalik falan hep kemiriyor .bebeginiz kac aylik?