Ya kıyafetleri kurutmaya attım çalıştırdığımı zannettim meğer çalıştırmamışım 1 gün boyunca böyle ıslak ıslak kaldılar içinde. Biraz kötü kokuyorlar kıyafete sinen ıslak çamaşır kokusu nasıl gider bir tavsiyeniz var mı? Maalesef daha önce de başıma gelmişti o kıyafetler ilk yıkanınca güzel kokuyor sonra kötü kokuyorlar 🥺