Bebesiannesi Kızlar iki gündür test yapıyorum dün 2 tane yaptım pozitif çıktı ama bugün negatif görünüyor sizce ne olabilir
Omeraslan Bebesiannesi diğerleri kuruma çizgisi olabilir mi Kaç dakika içinde çıkmıştı diğer pozitif sonuçlar Aslında kan verseniz daha iyi olur Adetiniz geçti mi
Mikisss Bebesiannesi kuruma cizgisi ve ya kimya sal gebelik ola bilir.araliklarla kan verin.eger bebek arzuluyorsaniz.bebek istemiyorsanzda regl olmağı bekleyin.😁
Omeraslan Bebesiannesi ilk üç beş dakikadaki sonuç doğru oluyor. On dakika uzun bir süre bence kuruma çizgisi. Siz kan verin rahatlayın. Gönlünüzce olsun 🥰
omer47 omer47 kız kardeşim de kaç defa yaptı pozitif çıktı ama kan verdiğinde negetif çıkmıştı doktora söyledi doktorda bazen teslerde yanlışlık oluyormuş dedi
Bebesiannesi Evet bebek istiyorum 🥹 çok heveslenmiştim ama şuan hayal kırıklığına uğradım İki testin pozitif çıkması beni mutlu etmişti ikisi de farklı marka ve farklı zamanlarda yapıldı