Oylesinebirii Kizim 3 yasinda kizlar son 1 haftadır ilk cümleleri kurarken kekeliyor. Mesela birsey anlatiyor ba ba ba ba baba diyor . Ge ge ge geldi diyor heyecanlanıyor. Sebebi ne olabilir normal mi. Cok üzülüyorum 😥
nnoktaa Oylesinebirii kekelemesi bariz şekilde mi? O an ki ruh halini siz daha iyi farkedersiniz. Sizce gerçekten heyecanlanmış gibi mi? Şuna istinaden soruyorum. Arkadaşımın oğlu da gayet güzel konuşurken annesinin hamileliğiyle ilgi çekmek adına kekelemeye başlamıştı. Mesela; aaaa aaan nneee ciiimm ço ço ço çok koo korktum. İlgi çekmek için olabilir mi sizce
Asumanttt Benim kızımda da oldu bu yaşlarda özellikle kız çocuklarında olabiliyormuş %75 oranında gecici. Birkaç ay gözlemleyin kendiliğinden geçer inşallah müdahale etmeyin sabırla cümlesini tamamlamasını bekleyin
Aybarsannesi Oylesinebirii 6 Ay takip etmelisiniz sonra bir konuşma patoloğu ya da bir terapist çocuğa özel değerlendirmeye size yol gösterebilir bu yaşlarda oluyormuş diyen de çok