21 haftalık hamileyim 23 mm ölçüldü progestan başladık sabah akşam şimdilik Serklaja gerek görmedi doktor . Şimdi ne yapmam gerekiyor siz nasıl ilerlediniz hep yatmam mı gerekiyor çalışanlar rapor mu aldı bu çocuk zamanında doğar mı aklımda bir sürü soru işareti var