durubebek_ 2 seferdir kızımın agzından su gibi akıyor kusuyor ama su gibi çok hafif de peynir kesiği gibi oluyor kızım doğdu doğalı hiç öyle agız dolusu kusmadı ben bunu doktora sordum normal dedi bu şekilde olan var mı
naz2911 durubebek_ Bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum 3.aydan sonra mide kapasiteleri büyüdüğü için midesini genişletiyor fazlasını atıyor siz her kustuktan sonra fazla kusmalardan bahsediyorum tekrar teklif edin besledikten sonra 30 saniye falan düm düz yatırın sonra hafifce gaz çıkarmaya çalışın
durubebek_ naz2911 3ay 14 günlük gazını çıkarıyorum ve beslemeden yarım saat 1 saat sonra falan oluyor dediğiniz gibi fazlasını çıkarıyor agzının kenarından akıyor
naz2911 durubebek_ bide şeyi farkettiyseniz tam bulunduğunuz ay haraketlerinin arttığı bacaklarını çok oynattığı bir ay kendisi haraket ettikçe midesine baskı yapıpda çıkartabiliyor o ay bizimde sürekli kusuyordu kucakta dolaşırkende kucağımızda taşırken midesine hafif baskı bile olsa kusuyor merak etmeyin giderek azalıcak şuan gayet normal
durubebek_ naz2911 evet bir süredir aşırı hareketli ayakları hep oynatırdı ama şimdi baya karnına çekiyor dönmeye çalışıyor hatta dün tam yüzüstü dönmüştü artık mantıklı bende şaşırdım hiç olmazdı böyle çünkü harekler çok olunca teşekkür ederim 🌸