Ya kendımı bildim bileli hep kabızım . Çok afedersınız büyük tuvaletıme hep 3-4 günde bır gıderım . Bu arada mayasılım çok zonkluyor çok canım yanıyor . Cevremdekılere bakıyorum soyluyorlar Bız her gün mutlaka bır defa gıderız büyük tuvaletımıze sen nasıl rahat edıyorsun dıyolar . Karnımın ıcınde hep gurul gurul ses gelıyor . Karnımda böyle sancılar hıssedıyorum tuvalete çıkamıyorum . Böyle yaparsan her gün duzenlı çıkarsın dedıgınız bır şey var mı acaba ? Bu arada çok su da ıcerım paketli gıda falanda çok yemem . Bu ara ödemli oldu hep karnım falan hıc rahat degılım