AnneBebek1 sindirim sistemi oturmuştur gayet normal 5 gün hiç kaka yapmaması bile çok doğal eğer sadece anne sütü alıyorsa tabi,kilo alımına baktır güzel gidiyorsa sütün yatıyordur kafanı takipte sütünü azaltma canm, çünkü bizdede zort zort sıçan çocuk eskisi gibi yapmuyor diye sağlık ocağına götürdüğümde bu çocuk kabız demistim hemşire gülmüştü 😃