Alisa63 Endişelenmenize gerek yok diye düşünüyorum Allah’ın izniyle benim kızım 3 aylık 1 hafta öncesine kadar bizde de vardı şuan Bİle çok hafif var ilk önce ıslatılmış temiz pamukla siliyorum sonra pişik kremi sürüyorum bir kaç defa gül suyuyla sildim azaldı şükür normal diye düşünüyorum ister istemez ağızlarındaki salya akıyor terliyorlar vs bide sürekli boynu sabit oldukları için olabilir