10 günlük bebeğimde aynı olmuştu emziriyordum birden kustu ve balgam ağzını burnunu kapattı hastaneye zor yetiştik direk aspire ettiler oksijeni ve kalp atımı düşmüştü serum suyu ve aspiratörle sürekli temizleyin beslenme sonrası gazını mutlaka çıkarın sırt üstü ama başı yan pozisyonda olsun mutlaka doktor böyle söylemişti çok küçük oldukları için nefes yolları çok dar sekresyon da onları zorluyor bu yüzden