4 yaş abimizden babayada banada geçti hepimiz maskeyle gezdik ama eve giren herkezi yokluyor işte,çok az öksürük yoğun hapşırma burun akıntısı var doktora gitsem ilaç vermicek bol emzir burnu açık temiz tut dicek biliyorum ama ilerler diyede korkuyorum götürsemmi ortalık hastalık dolu griple gidip başka hastalık kapmaktanda korkuyorum 🤦🏻♀️